Newsy



Odwieszam bloga. Werka

niedziela, 5 sierpnia 2012

96. Zestaw. + informacja.

Cześć. Mam do was bardzo ważną sprawę. Dotyczy ona właśnie pobierania grafiki z tego bloga, niestety ostatnio przyłapałam kilka osób, które miały na stronie naszą grafikę, wcale nie skomentowały. Nie podoba mi się to, jeśli będzie tak dalej to będziemy pisały na wasze profile, abyście komentowali grafikę z bloga jaką bierzecie. Nie robi się tak, a zwłaszcza jak mamy co notka znak : Bierzesz = Piszesz. Chyba to jest widoczne, tak?. Kasia może zrobić większy napis żebyście to zobaczyli -,-. Wiem, że wygodnie jest pobieranie grafiki bez komentarza pod notką, prościzna. Ale czy zbawi was napisanie ''Biorę'' ?. Mi się wydaję, że nie. Jeśli jeszcze raz zobaczę kogoś jak ktoś wziął grafikę a nie napisał, to zacznę się na was złościć. Jeśli bierzecie nawet zdjęcie do zestawu to macie pisać biorę to i to.  A teraz czas na grafikę. Dzisiaj zrobiłam dla Was faniconkę, nagłówek z klamerką, avatar 3D, avatar z obramowaniem, tło. Dawno nikt nie robił ''klamerki'' ale mi się właśnie ona przypomniała. Nagłówek jest moją pierwszą pracą tak jak faniconka.








9 komentarzy: