Newsy



Odwieszam bloga. Werka

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

100. Super notka.

 A więc,mamy już 100 notkę.Specjalnie z tej okazji mam zaszczyt zrobić ją razem z Weroniką.Przygotowania trwały od dwóch tygodni więc mamy nadzieję że każdemu coś przypadnie do gustu.Niestety instrukcji nie udało mi się napisać (zamieszczona była prośba w komentarzu).Chciałybyśmy aby pod tą notką pojawiło się dużooo komentarzy.Przejdę więc teraz do grafiki ode mnie dla was.Zapewne zauważyliście już nowy remont bloga.Mi bardzo się spodobał.

                    

    
______________________________________________________
Nareszcie doszliśmy do 100 notki.Zrobiłam trochę grafiki,bo niestety czasu nie miałam.Dzisiaj na szybko robiłam. ;)

        




14 komentarzy:

  1. nie jest aż taka super wielka -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu zwykle dodajemy 1-3 zestawików więc dla nas to jest WIELKIE COŚ.

      Usuń
    2. Wielkie coś? Bi*ch please,ty chyba nie wiesz co to znaczy wielkie coś-notka. -,- Pozdro. To jak dla mnie na 100 notkę jest b.mało. ;//

      Usuń
    3. 18 zestawów...No, na serio bardzo mało -mówi drwiącym głosem- Jak ja się cieszę że nie przyjęłam cię do bloga.Nie wybaczyłabym sobie tak ogromnego błędu.Uffff.

      Usuń
    4. Tak 18 zestawów to bardzo mało. :> Bardzo dużo to by było około 45-55 a jak dla mnie to nawet 30-35 ;) także pozdro. Ja też się cieszę,bo chyba bym tego bloga jechała jak nje wiem . Pozdro.

      Usuń
    5. chciałabym tylko wspomnieć, że moja duża notka to 5 notek -.-

      Usuń
  2. biore praktycznie wszystko piekna grafa

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystko. Wg blog i wszystkie notki (nie będę wstawiała pod każdym postem tego samego bo po ludzku mi się nie chce >.< także wstawiam tylko tu.) NAPRAWDE CUDNA.!! Zapraszam również na mojego bloga:
    http://poszkolakinadchodze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 notka : O XD to już ? kocham Twojego bloga ; ****

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę różową Victorię . ; 3

    OdpowiedzUsuń