Newsy



Odwieszam bloga. Werka

sobota, 28 lipca 2012

91. SM czyli mini zestaw.

Cześć. Jest tak okropnie gorąco, że szok, nie wiem jak wytrzymam więcej a zwłaszcza, że ma być tak gorąco :x. Pod poprzednią moją notką pojawiły się spora ilość komentarzy, - co mnie bardzo zmotywowało do dodawania notek. Nasz blog słynie moim zdaniem jedynie z mini zestawów, bardzo je lubimy i mym zdaniem blendy nie są już 'modne'. No nic, nie będę opowiadać o moich zdaniach, bo i tak tego nie czytacie.
Proszę, macie swój zestaw z SM. *-*
Niestety bez tła, bo mi się photoshop chwilowo popsuł ;[




10 komentarzy:

  1. ładny c: / darksided.

    OdpowiedzUsuń
  2. blendy są modne -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze bierzesz fotki z bloga którego ci podałam :/ a ci zakazałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale już dawno miałam te zdjecie w folderze. Blog jest dla wszystkich, tak? nie tylko dla wyznaczonych osób -,-

      Usuń
  4. Koraliczek --- Skoro dajesz na bloga,a blog jest ogólnodostępny że tak to nazwę to każdy może sobie wziąć to i owo. Jeżeli nie chcesz by brali nie dodawaj notek. A takie zdj. są nie tylko na twoim blogu także nie wiem po co się hajasz. >.<

    OdpowiedzUsuń