Newsy



Odwieszam bloga. Werka

sobota, 16 czerwca 2012

63. I love you czyli...Mini zestaw

 Tak,wiem.Dawno nie dodawałam notek.Tak,wiem tekst prosty.Ale zrozumcie mnie,nie mam na razie pomysłów na grafikę ,a tą notkę dodałam dlatego że ich nie robiłam.Zrobiłam dzisiaj remont bloga ,bo mi się już tamten znudził.I teraz zamiast Spongeboba na końcu każdej notki (szloch) będzie pojawiała się dziewczyna z nagłówka bloga (szloch).Dobra,za bardzo się rozpisałam więc teraz dam wam już ten zestaw.
Zapomniałabym o najważniejszym.Piszcie w komentarzach czy podoba wam się nowy wygląd bloga,OK?






8 komentarzy:

  1. Co do wyglądu bloga,to jest bardzo ślicznie. No i co do notki to robisz przepiękne nagłówki (swoim sposobem) : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba powinno być baby, bo babe to raczej dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale nie wezmę. ;d

    Cały czas mi się wydaje, że tam pisze Bieryesy albo Bierjesj XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe.Tak czcionka.Robi sobie z nas jaja.Czasami ja też nie wiem co tam pisze. xD

      Usuń