Newsy



Odwieszam bloga. Werka

wtorek, 5 czerwca 2012

48. Duży zestaw z Ashley Tisdale {♥}

Cześć. Dzisiaj jakoś tak mi się zachciało robić grafikę. Pomyślałam trochę i wykombinowałam duży zestaw z Ashley Tisdale serduszko dodałam dlatego,że lubię Tisdale. Wszystko sama wykonywałam,oprócz tylko tła  nie miałam jakoś weny twórczej na tło. Postanowiłam więc dodać takie .. ''o''. Blendy i avki są z akcją i bez akcji. Niektórzy lubią akcję,niektórzy nie. Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo klasa pojechała na 1-dniową wycieczkę (teatr) -.-''. Nie chciałam tam marudzić czasu,więc nie pojechałam :D. Wolałam zrobić notkę.
Nareszcie duuży zestaw :3. Aj,aj,aj jak ja się cieszę z tego zestawu ! *O*



















To duża notka więc piszcie co bierzecie !!

Bierzesz,piszesz ♥ 

8 komentarzy:

  1. B to zdjęcie (tło), niektóre avki spłaszczone, a co do ng pisanego to masakrycznie wygląda. Po za tym większość daje czarne tła i nie widzę sensu, a i jeszcze po co on w zestawie? dobraa nie ważne. Jest okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,przez przypadek mi się dodał jakiś nagłówek pisany .__O

      Usuń
  2. fajny. ; 3 SecretDreams.

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko.biorę tło. / Neiiley.

    OdpowiedzUsuń