Newsy



Odwieszam bloga. Werka

niedziela, 27 maja 2012

34. Krótka informacja + dwie sesje

 Hmmm...Od czego by tu zacząć?A więc,wypisałam się ze wszystkich blogów na których byłam współ.Dlaczego?Brak czasu i nie mam weny.Został mi tylko ten blog i będę dążyła do jego utrzymania.Na razie nie będę potrzebowała współ ,bo już miałam i się obijali.Z :Petersoni nie wiem co się dzieje więc jej nie usuwam.Z rampage muszę się jeszcze dogadać.Mam nadzieję ze nowy wygląd bloga wam się podoba.Przejdźmy teraz do sesji.Są one stare ale ktoś może będzie chciał.












11 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten wystrój bloga.Biorę wszystkie sesje.Tak.Współwłaściciele się obijają.Gdybym ja była,to bym dotrzymywała słowa co do bloga.Codzienne notki i tak dalej.Ja na twoim miejscu bym wogóle usunęła te całe współwłaścicielki.

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko ejj fajne to na końcu :D pomysłowe na nastepna notke chce zebys dodala naglowki ksztaltne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok.Postaram się.Ale dopiero piątek-niedziela ,bo w tygodniu mam x sprawdzianów i y kartkówek.

      Usuń
  3. Super wystrój bloga. Sesje też.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, wezmę ; 3 SecretDreams.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzieś już widziałam te sesje , wydaje mi się , że na blogu pasement , ale nie jestem pewna , fajne c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm.Może druga ,bo pierwszą sama na weheartit znalazłam.

      Usuń
  6. a propo tą drugą sesję dodałam ja na tym blogu wcześniej keidy byłam sama :)) nie pasement ..

    OdpowiedzUsuń