Newsy



Odwieszam bloga. Werka

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

8.Zakochane Zajączki,sesja.

Siemson.Dawno nie dodawałam notki,znów :c.Jak pewnie wiecie,należę do 3 blogów (z jednego zrezygnuję dziś).Nie daję rady z tym blogiem.Może spróbuję jeszcze raz rozkręcić bloga.
W dzisiejszej notce zakochane zajączki, w roli głównej : Nagłówek kształtno-pisany i avatarek 3D.



(Nagłówek nie wymiata).

A teraz czas na sesję ;).

Przypadkowo.. gdy... weszłam.. w...słynne...google...
zobaczyłam... sesję.... nadającą...się.... na....
blenda.... :)




Musicie tylko wyciac sesje ;))))).

Pozdro. :*




13 komentarzy:

  1. Fajne. Z którego bloga rezygnujesz?? Mam nadzieję że nie z mojego o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. weź się lepiej za coś innego, np. bloga z opowiadaniami bo grafa ci nie wychodzi ŻAAAAL!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź się zamknij klocku -,-

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. i po 2 to robię tylko 2 dni w nowym programie,więc się nie odzywaj anonimie ;) pokazuj swój nick. !

      Usuń
  3. .AmericanFire.9 kwietnia 2012 15:25

    Ten nagłówek jest śliczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet ;) Biorę ;) .HospitalSex.

    OdpowiedzUsuń