Newsy



Odwieszam bloga. Werka

wtorek, 17 kwietnia 2012

15. Zestaw z Site

I jak wam się podoba grafika nowych autorek bloga?Trochę się namęczyłam żeby Pasement. była na tym blogu :) Ale to nic:) Doszła do nas ZombieGirl , :Petersoni ♥ i Pasement. Witam was w zespole C;
Co do grafiki,dzisiaj miałam humor i stworzyłam dla was zestaw z Eriką Gonzalez .Mam nadzieję że wam się spodoba :) Blend jest trochę biedny ,bo tylko 2 zdjęcia były ale i tak jest chyba fajny :)







Wiecie co macie zrobić? :)


PS.Przepraszam za taką ilość tej buźki :) ale jestem happy :)

Kaśka

15 komentarzy:

  1. Ale, to jest prze..... boskie!
    Blend jest super a nagłówek kształtny mi się bardzo podoba! i jeszcze mi się podoba ta z tym klamerką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :)Pomysł z klamerką porwałam z bloga inventive(chyba)

      Usuń
  2. boskie o_O

    rampage.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beznadziejne. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisz co ci się w tym nie podoba. -.- Założę się że ty lepszego nie zrobisz.

      Usuń
    2. Hm.. wszystko? uwierz, robię o wiele lepsze. :)

      Usuń
    3. Najpierw pokaż swój nick,anonimku -.- A później pisz komentarze.

      Usuń
    4. nie mam ps. -,-

      Usuń
  4. śliczne : ) zróbcie tła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moge zrobic tła, jak cos to jesli ja mam zrobic notke z tłami to napisz mi na pw na ps

      Usuń